Návrh DESIGNU 1-2-3 - Salton sportswear - nejen cyklistické oblečení

specialista na sportovní oblečení - výroba sportovního oblečení na zakázku
cyklistické dresy, kraťasy, bundy a další oblečení nejen pro cyklistiku

Designer Profi

Pracujte jako opravdový grafik

Pokud se nechcete při návrhu designu vlastního oblečení omezovat žádnými šablonami, máme pro Vás ideální řešení. Naši unikátní aplikaci Designer Profi, která Vám umožní práci se skutečnými střihy oblečení. Takže výsledek záleží zcela na Vaší fantazii.


VSTUP DO APLIKACE

Stručný návod

1. Základní popis systému

Návrhový systém ON-LINE DESIGNER je systém, který přímo na stránkách www.salton.cz umožňuje návrh designu. Pomocí relativně jednoduchých funkcí lze do dresů a kraťasů umístit grafické objekty, změnit jejich tvary a barvy, libovolně je posouvat. Do oblečení lze umístit i vlastní loga, či nápisy dopsat přímo. Kdo má vysoké požadavky na prvky designu, může do střihů naimportovat také vlastní obrazy vytvořené jiným grafickým programem. Všechny úpravy jsou okamžitě vidět v náhledu, není třeba podklady odesílat a následně zpracovávat. Součástí systému je i objednávkový formulář pro zadání zakázky na zhotovení dresu.

Systém je otevřený všem zájemcům bez nutnosti registrace, lze proto ON-LINE DESIGNER využívat i pro tvorbu návrhu, bez nutnosti výroby.

 

2. Návod na ovládání on-line systému

Úvod
ON-LINE DESIGNER je aplikace, k jejíž chodu je třeba spolehlivé internetové připojení, prohlížeč www stránek s povolením Javascriptů a nainstalovaným rozšířením Flash v aktuální verzi. Při přerušení internetového připojení je možné, že přijdete o svá rozpracovaná data, proto doporučujeme práci v pravidelných intervalech ukládat. Veškeré vlastní obrázky a loga, která budete chtít využít, je třeba nejdříve nahrát do aplikace prostřednictvím tlačítka „Otevřít obrázek“.

Popis systému

Vložit obrázek, tvar nebo celý design
Kliknutím na toto tlačítko se Vám otevře nabídka s výběrem připravených tvarů a obrázků, vlastních obrázků, které jste si předtím nahráli do aplikace a celých hotových designů. Tyto objekty je možno libovolně vkládat do plochy vybraného oblečení.

Vložit text
Kliknutím na toto tlačítko vložíte do designu textové pole, které je možné následně upravovat (např. měnit typ, velikost nebo barvu písma).

Odstranit objekt
Kliknutím na toto tlačítko odstraníte vybraný objekt nebo text.

Kopírovat objekt (text)
Toto tlačítko Vám umožní zkopírovat vybraný objekt nebo text, který pak můžete vložit do stejného nebo jiného dílu oblečení.

Vložit objekt (text)
Tlačítko vloží zkopírovaný vybraný objekt nebo text.

Kopírovat celý design
Toto tlačítko Vám umožní zkopírovat celý design a použít jej tak jako základ pro další úpravy.

Vložit celý design
Tlačítko vloží zkopírovaný celý design. Před vložením dojde k přepsání veškerých již vložených objektů.

Otočit zobrazení doleva
Tlačítko otočí zobrazení pracovní plochy doleva.

Otočit zobrazení doprava
Tlačítko otočí zobrazení pracovní plochy doprava.

zobrazení náhledu
Tlačítko zobrazí všechny díly oblečení bez zvýraznění "zašednutím" vybraného dílu.

Otevření uloženého designu
Tlačítko zobrazí okno, kde si můžete vybrat dříve uložený design a pokračovat v jeho úpravě, případně jej můžete objednat k výrobě.

Uložení designu
Tlačítko otevře okno, kde si můžete uložit aktuálně upravovaný design. Do souboru budou uloženy všechny velikosti všech výrobků dostupných v aplikaci Salton on-line designer. Tento krok rovněž doporučujeme provést ještě před odesláním objednávky.

Otevření vlastního obrázku nebo loga
Chcete-li do designu vložit vlastní obrázek nebo například logo, tímto tlačítkem otevřete nabídku, kde si můžete zvolit požadovaný obrázek, který máte uložen na svém počítači a tím dojde k jeho přenesení do aplikace.

Objednat výrobu oblečení
Tímto tlačítkem přejdete do objednávkového formuláře, kde si můžete zvolit širokou paletu doplňků, počty kusů, dodací adresu. Až po konečném odsouhlasení všech údajů dojde k odeslání objednávky.

Krok zpět / vpřed
Kdykoliv se můžete vrátit k předchozímu stavu návrhu zaznamenanému v historii.

 

Ovládání
Po spuštění ON-LINE DESIGNERU nejprve vyberte šablonu výrobku buď s již připraveným designem a nebo zcela prázdnou. Nyní se na pracovní ploše zobrazí jednotlivé díly dresu, do kterých můžete umístit objekty, obrázky nebo texty. Vyberte si např. "Přední díl" (vlevo z nabídky nebo přímo kliknutím na pracovní ploše).
 
Do vybraného dílu umístěte některý z tvarů kliknutím na tlačítko "Objekt - Tvar". V případě, že chcete mít základní barvu dresu jinou, než bílou, začněte podkladem – vložte např. obdélník, který slouží jako základní podklad a tomuto nastavte požadovanou barvu. Do dalších vrstev nad tento podklad poté můžete umistit další objekty (nabídka "Objekt - Tvar"). U každého objektu, tvaru, obrázku nebo textu můžete měnit velikost, posouvat jej, měnit jeho barvu a podobně. To provedete pomocé editační paletky, která se objeví po výběru objektu kliknutím nebo ze seznamu vlevo. Výběr editovací funkce se provádí přidržením a potažením příslušného tlačítka v editační paletce. Důležitou funkcí je zarovnání na střed a zrcadlení dle osy.
 
Do dresu můžete také vložit Vaše vlastní obrázky nebo loga. Vložení do aplikace provedete kliknutím na tlačítko "Otevřít obrázek". (Do dresu můžete importovat i jakékoliv jiné tvary nebo motivy připravené v jiném grafickém programu.) Importovaná data (loga) musí být ve tvaru JPG, GIF, PNG. Potřebujete-li aby obrázek nebo logo bylo průhledné, zvolte formát PNG, který průhlednost umožňuje. (Pozor na některé grafické programy, které průhlednost nevytváří korektně – v tomto ohledu je např. spolehlivý Adobe Photoshop). V názvech souborů doporučujeme nepoužívat diakritiku. Aplikace nemusí takto pojmenované soubory ve všech případech korektně zpracovat.
 
Jednotlivé již vytvořené vrstvy (objekty) můžete vkládat i do dalších dílů oblečení kliknutím na tlačítka "Kopírovat", "Vložit".
 
Velmi výhodná je i funkce vložení celých přednastavených designů, což je možné udělat hned na začátku práce po výběru výrobku a velikosti. Použijte funkce "Objekt - Tvar", "Hotové návrhy". Po tomto vložení se design nahraje do všech dílů vybrané velikosti a Vy můžete tento design upravovat podle svých představ, včetně nahrávání vlastních obrázků a log.  
Hotové návrhy můžete zadat k výrobě, vyplněním objednávky, zvolením si požadovaných doplňků a podobně tlačítkem "Objednat".

 

Praktické poznámky k tvorbě designu
1. načrtněte si na papír ideu navrhovaného dresu - zamýšlený design dresu pak krok za krokem jej vyplňujte do jednotlivých dílů střihu.
2. vyberte si správnou velikost Vašeho dresu a pro tu pak tvořte Váš design. Chcete-li další dresy jiných velikostí, zkopírujte vytvořený design do nové velikosti, a nezapomeňte upravit rozmístění a velikosti objektů.
3. velkým usnadněním práce, případně pro seznámení s programem, je nahrát si přednastavený design a zde si vyzkoušet jednotlivé funkce a možnosti programu. Pro začátek je vhodné pouze měnit barvy, vložit texty, nahrát si vlastní loga.
4. směry textů na boky a rukávy umisťujte podle vzorového rozmístění.
5. objekty vždy vystřeďujte na osu dílu, při posouvání kontrolujte zarovnání. Symetrické objekty centrujte funkcí „zrcadlení dle osy“.
6. tvoříte-li rukávy, kde jsou oba stejné, vytvořte kompletně jeden, ten pak zkopírujte do druhého a objekty „zrcadlete“. Pozor na loga a texty – ty musí být natočeny v jiném směru. Totéž platí pro boky.
7. nahráváte-li tvary a přednastavené designy, nezapomeňte, že uložené tvary jsou vytvořeny pouze pro jednu velikost. Musíte tedy objekty zkontrolovat, a případně upravit velikosti a rozmístění.
8. chcete-li mít dres v jiné barvě než bílé, je nejlepší na začátku editace do dílu střihu vložit objekt „obdélník“, vyplnit mu barvy a přes tento podklad vkládat další objekty.
9. budete-li vkládat firemní loga nebo jiné objekty, které máte ve vektorových tvarech (např. AI, EPS, CDR, apod.) musíte je nejprve převést do tvaru JPG, příp. PNG ve velikost přibližně 1:1 skutečné velikosti na dresu s rozlišením 100 dpi. Bude-li se stejné logo vyskytovat na dresu několikrát, na server jej umístěte pouze jednou v největší velikosti.
10. máte-li loga a objekty v bitmapách jiného tvaru než JPG a PNG, je nutno je převést.
11. loga a objekty ve formátu JPG nejsou průhledná – „průhledná“ místa (pozadí) jsou bílá, což může na barevný podklad nebo při překrývání vadit. Pak musíte tvar JPG převést na PNG s příslušnou průhledností.
12. pravidelně ukládejte svou práci.

 

Doporučené umístění log

(doporučujeme dodržet plochy k umístění log - vyznačeno šedou barvou
a současně jejich orientaci - dle orientace vyobrazeného textu)

 


 


 

 

Úprava vlastních obrázků a log
Chcete-li si upravit vlastní obrázek nebo logo (např. oříznou nechtěné části, přebarvit vybrané oblasti a podobně) před použitím v naší aplikaci, můžete k tomuto účelu využít celou řadu profesionálních grafických editorů, jako jsou například Adobe Photoshop nebo CorelDRAW.

 

Nebo můžete využít mnoho aplikací, které jsou k užití ZDARMA. Doporučujeme některé z níže uvedených:

 

1. On-line bez nutnosti program stahovat a instalovat

          - pixlr (mnoho jazykových verzí včetně češtiny, angličtiny, němčiny, francouzštiny)

            http://www.pixlr.com

          - Splashup (anglicky)

            http://www.splashup.com

          - Sumo Paint (anglicky)

            http://www.sumopaint.com

2. Programy ke stažení a nainstalování do Vašeho počítače

          - Gimp (česky, anglicky i německy)

            http://www.gimp.cz - české stránky

            http://manual.gimp.org - návody

            http://www.gimp.org - anglické originální stránky

         - Paint.NET (anglicky i německy)

           http://www.getpaint.net

Potřebujete poradit či chcete více informací?

Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme!

E-mail:

Telefon:
571 117 123, 602 736 444

Všechny kontakty...

Dres s krátkým rukávemKraťasy s laclem
Dres standard 990 KčKraťasy standard 1190 Kč
Dres exclusive 1190 KčKraťasy exclusive 1340 Kč
Dres exclusive plus 1410 KčKraťasy exclusive plus 1690 Kč


Ceny včetně DPH.


© 2011 Antus agentura, s.r.o. Zakázková výroba nejen cyklistického oblečení.